Blå bakgrunn. Seks bilder står samlet på skrå. Det er bilder av noen som spiller gitar, danser, spiller trompet og kunstutstilling. I teksten ved siden står det "Liker du dans, musikk, teater eller kunst? Da vil Askøy kulturskole gjerne ha deg som elev. Les om fagene og send inn søknad på askoykulturskole.no. Søknadsfrist 1. mai.

Askøy kulturskole har et bredt og variert tilbud til barn og unge som er interessert i musikk, teater, kunst eller dans.

Det er undervisning hver uke både i gruppefag og individuelle fag. I løpet av året får elevene mulighet til å opptre på scenen, delta på utstilling eller ha andre presentasjoner på små og store arenaer.

Søk om plass i Askøy kulturskole

Les om fagene våre og send inn søknad på askoykulturskole.no. Søknadsfrist for neste skoleår er 1. mai.

Vi gleder oss til nytt skoleår med både erfarne og nye elever. Ta gjerne kontakt med oss dersom du lurer på noe:

Nederst i artikkelen finner du lenker med mer informasjon og søknadsskjema.

Åpen dag - besøk kulturskolen og prøv noen av våre tilbud

Lørdag 20. april er det åpen dag i kulturskolen. Velkommen til instrumentprøving, gruppetimer, konserter, kafe og søknadshjelp mellom klokken 11 og 13 på Kleppestø ungdomsskole.

Åpen dag 2024

For deg som vil vite mer:

Vil du lese mer om priser, undervisningen og elevreglement? Det finner du på denne lenken: askoy.kommune.no/kultur-idrett-og-fritid/askoy-kulturskole/praktisk-informasjon

Har du bestemt deg for å søke om plass? Det gjør du her: noask.speedadmin.dk/registration#/

Her kan du søke om friplass eller redusert egenandel for skoleåret 2024-25: askoy.kommune.no/kultur-idrett-og-fritid/askoy-kulturskole/sok-om-redusert-egenandel