Strusshamn kultursenter- Sjoddien

Bli med å utvikle Strusshamn til å bli et aktivt og levende kultursenter

Askøy kommune søker ny aktør til å drive spisested/selskapslokaler i Sjoddien. Det er per i dag etablert et spisested i Pakkhushallen og Steinkjelleren, men denne aktøren avslutter sin virksomhet 31.12.22. Lokalene ligger sentralt til i vannkanten i regionens beste havn. Vi ønsker et kjøkken med mat av høy kvalitet – med røtter i norske mattradisjoner og fokus på lokale råvarer på en ny og spennende måte.

Det er ønskelig med en aktør som kan tilby servering av mat og drikke både på fast basis og i forbindelse med arrangementer. I tillegg er det muligheter for at lokalene kan benyttes som selskapslokaler til konfirmasjoner og lignende.
Det er muligheter for ytterligere å utvikle tilbudet. Nærmere informasjon om muligheter og betingelser avklares i forhandlinger med Askøy kommune.

Prospekt sendes på forespørsel.

Dersom det er ønskelig med en befaring, kan det tas kontakt med Trond Nesmann Berntsen på epost
eller tlf. 56 15 81 70 - mobil 916 92 881

Mer informasjon finner du her