Sist oppdatert: 03. september 2024
Opprettet dato: 03. september 2024

Kurs i Tankevirus

Nærbilde av bokstaver i tre som staver 'TANKE VIRUS' på en grå steinoverflate. I bakgrunnen ser man nedre del av beina til en person i mørke bukser og sko som går forbi. Bildet er tatt utendørs med en urban setting i ufokusert bakgrunn, inkludert noen røde lys i det fjerne. Fokuset er på bokstavene i forgrunnen, mens resten av bildet er uskarpt.

Er sjølvtilliten frynsete og bekymringane hyppige? Grublar du mykje? Lyst til å lære nokre teknikkar for å få det betre? Det blir nye Tankevirus-kurs hausten 2024.

Kursa er digitale, og alle får ei møtelenke i forkant av kurset. Du deltek anonymt.

Tankevirus er eit gratis meistringskurs retta mot førebygging og meistring av lette til moderate psykiske vanskar. Les meir og meld deg på via hjemmesiden til Vestland fylkeskommune.

Kven står bak kurset?

Vestland fylkeskommune og Frisklivsentralen i Bergen arrangerer kursa i Tankevirus.

Journalist: