Kundetorg
Vi ønsker å hjelpe kommunens innbyggere på best mulig måte og du er velkommen hit med alle spørsmål om stort og smått i kommunen. Kundetorget er det sentrale sted for kommunikasjon mellom publikum og kommunen.
- Vi hjelper deg med å gjøre avtaler med saksbehandlere i alle fagavdelingerr
- Vi formidler bestillinger til borgerlig vielse
- Vi har PC-terminaler til bruk for publikum i tilknytning til Kundetorget
Kundetorget betjener kommunens sentralbord, telefon: 56 15 80 00
Vi holder til på Rådhuset, 1. etasje ved hovedinngangen.
Politisk sekretariat
Politisk sekretariat utfører en rekke tjenester, først og fremst knyttet til den politiske ledelsen i kommunen. De mest sentrale arbeidsoppgavene omfatter dokumenthåndtering i forbindelse med politiske møter, ansvar for protokoller, ekspedering av vedtak og publisering av disse. I tillegg gjøres vedlikeholdsarbeid av det politiske nemndregisteret og oppfølging av godtgjørelse til politikere og valgarbeid.
Sekretariatet er forkontor til ordfører og rådmann.
Kontakt
Telefon: 56 15 81 00
E-post: Politisk sekretariat
Telefontid
Mandag - fredag klokken 08.00-11.00 og 12.00-15.30
Dokumentsenteret - Postmottak og arkiv
Dokumentsenteret er hovedarkivet for Askøy kommune.
Senteret har ansvar for journalføring, arkivering og kvalitetssikring i sak- arkivsystemet ephorte.
Postlister blir daglig lagt ut på nettsiden: postlister og innsyn
Dokumentsenteret er i rådhusets 1.etasje i nærheten av kundetorget, og betjener publikum og presse
Kontakt
Telefon: 409 06 134
Telefontid:
mandager klokken 10.00-11.00 og 12.00-14.00
Tirsdag - fredag klokken 09.00-11.00 og 12.00-14.00
Ledelse Administrative tjenester
Anne June Iversen
e-post:
Mobil: 402 41 164