Aktuelle saker om krisen i Ukraina

Her er en oversikt over aktuelle saker om Ukraina og Russland etter den økte spenningen mellom de landene og  det russiske angrepet på Ukraina 24. februar 2022.

Viser 1-10 av 1286 treff.

• Presseinformasjon: Utenriksministeren deltar på nordisk-baltisk utenriksministermøte på Gotland

28.03.2024 Pressemelding Utenriksdepartementet

NATO, Russland og Ukraina står på agendaen når de nordiske og baltiske utenriksministrene møtes på Gotland 9. og 10. april.

• Skal du eksportere til Ukraina?

20.03.2024 Artikkel Utenriksdepartementet

Her er det du må vite, hva du trenger tillatelse til, og hvordan du går frem for å søke.

• Bærekraft i internasjonale og norske matsystemer

20.03.2024 Tale/innlegg Landbruks- og matdepartementet

Fagseminar under Bocuse d'Or Europe, Trondheim 20. mars 2024

Av: Statssekretær Wenche Westberg

• Ny runde med sanksjoner innført mot Russland

19.03.2024 Pressemelding Utenriksdepartementet

Norge har innført en ny runde med sanksjoner mot president Putin og det russiske regimet. Sanksjonene trer i kraft i dag.

• Noreg gir 70 millionar til flyktningar og migrantar

19.03.2024 Pressemelding Utenriksdepartementet

Noreg gir 70 millionar kroner til arbeidet til FNs migrasjonsorganisasjon, IOM, kunngjorde utanriksminister Espen Barth Eide tysdag.

• Fråsegn frå utanriksministeren om valet i Russland

18.03.2024 Nyheit Utenriksdepartementet

- Det såkalla valet i Russland var verken fritt eller rettferdig gjennomført. Det har ikkje vore eit val slik vi kjenner det frå demokrati, seier utanriksminister Espen Barth Eide.

• Fleire skal få ein trygg stad å bu

15.03.2024 Pressemelding Kommunal- og distriktsdepartementet

Høge prisar i pressområda og ulønsam bygging i distrikta har gitt oss ein bustadmarknad i ubalanse. I bustadmeldinga legg regjeringa fram tiltak som vil bidra til at fleire får ein eigna bustad og ein fornya og styrka leigemarknadspolitikk.

• Milliardstøtte til norsk forsvarsindustri

15.03.2024 Nyhet Forsvarsdepartementet

Tre norske bedrifter får nå milliardstøtte gjennom det europeiske ASAP-programmet. Norske bedrifter får med dette full uttelling for sine søknader. Sammen med regjeringens medfinansiering vil dette styrke norsk produksjonskapasitet for kritiske forsvarsprodukter vesentlig.

• Respons 20. mars i Stavanger: Utanrikspolitikk for næringslivet

15.03.2024 Nyheit Utenriksdepartementet

Korleis bør utanrikspolitikken innrettast for å vareta norske økonomiske interesser, næringsliv og verdiskaping i ein meir komplisert handels- og tryggingspolitisk kontekst internasjonalt?

• Regjeringen prioriterer 1 milliard til luftvern i Norge

15.03.2024 Nyhet Forsvarsdepartementet, Statsministerens kontor

- Den aller mest grunnleggende oppgaven for en regjering, er trygghet og sikkerhet for alle som bor og lever i Norge. Vi trenger å styrke luftvernet i Norge for å bedre kunne beskytte sivile og militære mål mot angrep fra luften. Dagens sikkerhetssituasjon tilsier at vi må framskynde anskaffelsen av moderne luftvern. Krigen i Ukraina har vist oss hvor avgjørende luftvern er i krig, sier statsminister Jonas Gahr Støre.

• Side 1 av 129