Det blir ingen streik blant kommuneansatte. Partene er kommet til enighet etter mekling og tjenestetilbudet til kommunen vil gå som normalt.
Det var varslet at i overkant av 130 ansatte i Askøy kommune ville bli tatt ut i et første streikeuttak fra 29. mai.
Les mer: KS melder om enighet i kommuneoppgjøret (lenke til KS)
Journalist:
Dag Folkestad