Koronavirus FHI

Stadig flere blir smittet og syke av koronavirus, eller COVID-19. Mesteparten av det vi vet om sykdommen er basert på pasienter innlagt på sykehus med alvorlig sykdom.

I studien CovidNor ønsker vi å undersøke hvilke symptomer og plager som preger dere som har mild sykdom og som er hjemme. Vi ønsker også å vite hvordan dere opplever egen situasjon i isolasjon eller karantene, og hjelpen dere har fått.

Hvorfor?

Resultatene fra studien vil kunne bidra til en bedre håndtering både av denne epidemien og av eventuelle senere epidemier.

Du er velkommen til å delta hvis du er

• 18 år eller eldre
  • i isolasjon eller karantene

Deltakelse innebærer at du fyller ut et nettskjema (på PC, nettbrett eller mobil) helst hver dag så lenge du har symptomer.

Vil du delta?

Gå til CovidNor

Brev om undersøkelsen til Askøy kommune:   pdfCovidNor Askøy brev 19 oktober 2020 (458 KB)