Arbeidet med å styrke vannforsyningen på Tveit er fullført. Innbyggerne i området vil merke bedre trykk, og forsyningssikkerheten er økt.
(Illustrasjonsfoto: Janosch Lino, Unsplash)
Vi har gjennomført et prosjekt for å bedre vannforsyningen på Tveit. Arbeidet med å legge en større ledning mellom Ravnanger og Tveit er nå avsluttet, og du som bor i området vil merke at vanntrykket er blitt bedre.
I tillegg til bedre trykk er forsyningssikkerheten styrket. Det betyr at vannforsyningen er mer robust og mindre sårbar for avbrudd.
Takk for tålmodigheten
Vi ønsker å takke alle som har vist tålmodighet i anleggsperioden.
Journalist:
Dag Folkestad